Monitorovací a diagnostický nástroj pro nabíjecí stanice elektromobilů
Abychom zajistili vysokou dostupnost a spolehlivost našich nabíjecích stanic pro elektromobily, hledáme integrovaný nástroj, který by umožňoval monitorování a automatickou diagnostiku nabíjecích stanic pro elektromobily od různých výrobců. Chceme, aby systém dokázal detekovat a předvídat poruchy (prediktivní údržba) a podporoval procesy automatického uzdravování.
Věrnostní systém pro personalizaci nabídek na základě chování zákazníků nebo transakcí
Hledáme pokročilé systémové řešení, které umožní personalizaci nabídek na základě chování zákazníka. Systém by měl být schopen analyzovat obsah transakcí zákazníka v reálném čase, identifikovat dokonalé shody produktů a automaticky nabízet další poukázky na další nákupy. Na základě segmentace zákazníků by měl nabízet různé produkty/slevy/akce různým typům zákazníků.
Identifikace nejlepších shod bude založena na analýze údajů z předchozího nákupního chování zákazníků, regionálních rozdílů a časových faktorů s využitím technologie umělé inteligence. Přínosná je možnost implementace chatovacího asistenta, který zákazníkům pomůže se základní orientací mezi produkty společnosti, vyhledá požadovanou nabídku/odměnu nebo je upozorní na akce společnosti. Hledáme systém, který tyto funkce integruje do stávající infrastruktury a zvýší tak naši konkurenceschopnost a objem prodeje.
Řešení podporující procesy zákaznického servisu a prodeje na dálku na bázi umělé inteligence
Hledáme řešení na bázi umělé inteligence, které usnadňuje prodejní procesy nebo služby zákazníkům. Cílový systém by měl rozpoznávat kontext konverzace, chápat záměry zákazníků a vést dynamické dialogy. Požadované řešení může být určeno pro obsluhu hlasových hovorů, terminálů PoS i interakcí při videohovorech.
Řešení Frictionless Experience pro rozšíření dosahu zákazníků na čerpacích stanicích
Hledáme řešení, které umožňuje rozpoznávání zákazníků a bezdrátovou komunikaci (např. pomocí signálů IoT nebo jiných komunikačních metod) pro poskytování personalizovaných nabídek. Systém by měl podporovat různé dostupné komunikační kanály, například mobilní aplikaci nebo systémy Digital Signage.
Analytické řešení integrující online a offline data
Hledáme vícekanálové analytické řešení, které rozšiřuje možnosti analýzy dat nad rámec těch, které nabízejí stávající nástroje na trhu. Řešení by mělo rozšířit profily zákazníků a zlepšit tak snahy o personalizaci. Požadované řešení musí být plně v souladu s platnými zákony a předpisy.
Řešení pro automatizaci a digitalizaci procesů (včetně HACCP) na čerpacích stanicích pohonných hmot
Hledáme řešení, která zjednodušují a digitalizují logistické procesy na čerpacích stanicích (např. zaznamenávání teploty, sledování událostí a evidence činnosti personálu). Řešení by měla využívat stávající IT infrastrukturu na čerpacích stanicích (např. tablety) v kombinaci s technologiemi, jako je rozpoznávání obrazu. Kromě vytváření dokumentace by navrhované řešení mělo poskytovat pomoc a podporu zaměstnancům stanic při plnění jejich každodenních úkolů.
Řešení pro nakládání s odpady, včetně biologicky rozložitelných odpadů, na čerpacích stanicích pohonných hmot
Hledáme řešení, která v souladu se zásadami cirkulární ekonomiky umožní využívat biologicky rozložitelný odpad vznikající na čerpacích stanicích, jako je kávová sedlina, pomerančová kůra nebo desky z PE-HD. Navrhované koncepty musí zohledňovat specifický provoz čerpacích stanic a řešit související logistické a hygienické problémy.
Automatizace procesu přípravy párků v rohlíku na čerpacích stanicích
Hledáme řešení, které by automatizovalo proces přípravy párků v rohlíku na čerpacích stanicích pomocí rolovacích grilů. Řešení by mělo pomoci zaměstnancům při ověřování připravenosti výrobku k prodeji identifikací různých složek (příchuť/velikost), sledováním jejich umístění na rolovacím grilu a určením jejich připravenosti k prodeji nebo likvidaci.
Systém by měl být podporován aplikací, která se integruje s interními systémy a usnadňuje dohled nad zásobami od dodání až po prodej nebo likvidaci. Navrhované řešení musí zohledňovat specifické pracovní podmínky na čerpacích stanicích, včetně proměnlivého osvětlení, kolísajících okolních teplot a změn vlastností surovin během tepelného zpracování. Řešení navíc nesmí vyžadovat fyzické označování produktů.
Virtuální čerpací stanice
Hledáme řešení, které umožní zaměstnancům interaktivně navštívit virtuální čerpací stanici ORLEN. Software bude sloužit k posouzení čerpací stanice z architektonického hlediska (cesta zákazníka), k prozkoumání nabídky maloobchodních a stravovacích služeb, k testování propagačních akcí a k provádění školení pro zaměstnance čerpací stanice.
Inteligentní nákupní doporučení na základě rozpoznávání vozidel a řidičů
Hledáme řešení, které využívá umělou inteligenci a rozpoznávání obrazu k personalizaci maloobchodní nabídky na čerpacích stanicích na základě typu vozidla a profilu zákazníka. Řešení by mělo být schopné integrace s interními systémy společnosti ORLEN.
Autonomní řešení pro stravovací služby
Hledáme řešení, které umožní vytvořit autonomní stravovací jednotku schopnou samostatně připravovat a podávat jídla bez nutnosti neustálého dohledu personálu. Požadované řešení by mělo umožňovat přípravu párků v rohlíku, pizzy, panini a hranolků. Systém by měl být nastavitelný tak, aby vyhovoval specifikacím výrobků společnosti ORLEN, a měl by nabízet možnosti integrace s externími systémy.