Jste zde: orlenunipetrol.cz > CZ/  O nás/  ORLEN Skylight Akcelerátor/  Digitální organizace
Velikost textu:  A AA
Digitální organizace
Nástroje pro analýzu dat v marketingu

  • V reakci na potřebu větší personalizace a efektivity reklamních kampaní hledáme analytické nástroje, které podporují vytváření marketingových strategií založených na datech. Naším cílem je lépe porozumět zákazníkům prostřednictvím přesné segmentace cílových skupin a vytváření person s využitím určitých parametrů, jako je např.: věk, poloha, zájmy, preference nebo profil aktivit. Chceme, aby naše kampaně byly personalizované a zohledňovaly současné trendy a sezónní faktory. Rádi bychom také předpovídali výsledky reklamních kampaní na základě analýzy proměnných a historických dat.

Moderní nástroje pro tvorbu a testování marketingového obsahu

  • Hledáme profesionální nástroje, které usnadní proces tvorby kreativních marketingových kampaní a vytváření poutavého marketingového obsahu na sociálních sítích, včetně textů, scénářů, prezentací, grafiky, společně s audio a video materiály. Podstatou výzvy je snadná optimalizace obsahu pro SEO a pokročilé zpracování produktových fotografií. Dále nás také zajímá schopnost rychle testovat více variant obsahu v kontextu s  reakcemi, které u publika vyvolají.

Nástroje pro podporu komunikace s obchodními partnery z různých časových pásem

  • Za účelem posílení image skupiny ORLEN na globálním trhu a podpory realizace rozvojových strategií na zahraničních trzích hledáme nástroje, které zvýší efektivitu navazování a udržování vztahů se zákazníky, dodavateli a obchodními partnery z různých časových pásem. Očekáváme, že naše projektové týmy získají znalosti a praktické tipy, které zefektivní jejich každodenní práci s partnery na zahraničních trzích a pomohou řešit problémy spojené s časovými, kulturními a jazykovými bariérami. Zajímá nás zejména potenciál využití interaktivních vzdělávacích formátů, jako jsou simulační hry, virtuální realita a gamifikace.

Systém monitorování trhu e-commerce a optimalizace prodejních procesů

  • ​Hledáme systém pro monitorování e-commerce trhu, který bude sledovat ceny v internetových obchodech, úroveň zásob, strukturu poptávky a nabídky, trendy, sezónnost a vliv vnějších faktorů. Systém by měl segmentovat zákazníky podle citlivosti na cenu a reakce na změny na trhu. Zajímá nás možnost provádět srovnávací analýzy pomocí integrace dat o prodeji. V konečném důsledku chceme poskytnout možnost spolupráce s platformami prodejen a dalšími systémy (ERP, logistika, prodej, marketing) a automatizovat tak tyto procesy.

 
 

Značky Skupiny UNIPETROL